Finansiering af pulsure og tilbehør hos Pulsure.dk via ViaBill

Køb nu – Betal senere 

Nu kan du vælge at betale med ViaBill, når du handler online på Pulsure.dk. 

Med ViaBill har du mulighed for at dele betalingen op i 10 måneder uden renter og gebyrer ved køb op til DKK 2.000,- .   

Det betyder, at du kan købe og få varer leveret nu, men dele betalingen op i mindre dele. 

Du kan handle for op til DKK 2.000,- rente- og gebyrfrit med ViaBill. 

 

Hvordan betaler jeg med ViaBill på Pulsure.dk? 

Når du har lagt varer i kurven og ønsker at betale, trykker du på "Gå til kassen".  

Du udfylder dine kontaktoplysninger, vælger leveringsform og vælger betaling med Viabill.

OBS! Første gang du betaler med ViaBill, skal du igennem en kort oprettelse. ViaBill skal bruge din e-mail, mobilnummer, CPR- nummer og dine kortoplysninger for at kunne godkende til at betale med ViaBill. 

 

Koster det ekstra at betale med ViaBill? 

Nej. Det koster ikke ekstra, når du vælger ViaBill som betalingsform ved køb op til DKK 2.000,- 

 

Hvordan fungerer ViaBill? 

Første gang du køber via ViaBill, får du en mail med et kodeord til ”Mit ViaBill” konto. 

Når du logger ind på ”Mit ViaBill”, får du et overblik over køb/returneringer, betalinger og du betaler ViaBill tilbage i rater, som passer dig, og ViaBill trækker automatisk den månedlige betaling fra kontoen. 

Ønsker du at betale den månedlige ydelse selv eller det fulde restbeløb, kan du gøre det via ”Mit ViaBill”. 

 

Hvem kan bruge ViaBill til betaling? 

For at kunne bruge ViaBill er der krav, som du skal opfylde: 

Du skal være fyldt 18 år

Du skal have dansk CPR-nummer og folkeregister adresse i Danmark

Du skal have et dansk betalingskort (VISA eller MasterCard)

Du skal give ViaBill lov til at kreditvurdere dig, inden din bestilling bliver godkendt. 

 

Hvad sker der med pengene, hvis du returnerer varer til webshoppen?  

Såfremt du returnerer dine varer til vores webshop, vil Pulsure.dk refundere beløbet til ViaBill, og din balance hos ViaBill vil nedskrives med tilsvarende beløb. 

 

Jeg har fortrudt mit køb på Pulsure.dk - hvad gør jeg? 

Når du har lagt din ordre på vores hjemmeside og valgt ViaBill som betalingsmulighed, bliver du registreret hos ViaBill. 

ViaBill registrerer derved, at du låner et antal kroner af dem. 

Hvis du fortryder dit køb, kontakter du Pulsure.dk kundeservice, som annullerer din ordre samt betalingen. 

Derefter sker én af følgende: 

  1. Du kontakter ViaBill med information om, at du har annulleret ordren ved Pulsure.dk. 
  2. ViaBill kontakter dig, da de har fået besked fra os, om at din ordre og betaling er annulleret. 

Læs mere om ViaBill, og få svar på de ofte stillede spørgsmål lige HER.

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores kundeservice enten på salg@pulsure.dk eller på telefon 76 74 80 74.

viabill betaling