Vi søger energisk kundesupporter med interesse for sport og træning
Oprettet: 22. august 2022
Ansøgningsfrist: 22. september 2022
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt
Pulsure.dk er en forretning i rivende udvikling, og vi har derfor brug for flere hænder til at hjælpe med at betjene og guide alle vores skønne kunder 30 timer om ugen.
Vi søger en ny kundesupporter til at indgå i vores eksisterende team af supportere, som efterhånden har hænderne fulde.
Vi er stolte af at have Danmarks bedste kundeservice, og det er vores ambition at fortsætte det høje niveau. Vi har derfor brug for en ny kollega som vil gå langt for at sikre, at kunden får den bedst mulige oplevelse og lysten til at handle hos os igen i fremtiden.
Hvad bliver dine opgaver?
- Du er tilgængelig for vores kunder på telefon og e-mail.
- Du vil hjælpe, vejlede og ikke mindst inspirere kunderne ved køb af nye produkter.
- Du vil vejlede kunderne i opsætning, indstillinger og brug af produkterne.
- Behandling af reklamationer i samarbejde med vores leverandører.
- Behandling af ombytninger og returneringer.
- Personlig betjening af kunder i vores fysiske butik.
Du vil med garanti ikke komme til at kede dig, da dine arbejdsopgaver vil være mange og alsidige. Du vil både være i kontakt med kunder via telefon, e-mail og personlig betjening i vores fysiske butik. Du vil indgå i et team af passionerede kolleger, hvor alle løfter i flok, og ingen er for fine til at betjene en kunde i butikken eller give en hånd på lageret.
Hvem er du?
- Venlig og velformuleret både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.
- Udadvendt og god til at tale med forskellige mennesker
- Fejlfri i skriftlig dansk grammatik.
- Sportsinteresseret med personlig erfaring fra træning.
- Kendskab til træningsure, cykelcomputere eller lign.
- Du er lærenem og har en naturlig interesse i elektroniske gadgets.
Vores hjerter banker for sport og træning, og det afspejler vores produktsortiment meget godt. Det vil derfor komme dig til gode, hvis du selv er sportsmand/kvinde og kender til træning indenfor løb, cykling, svømning eller triathlon. Måske du endda kender til eksempelvis Garmin ure i forvejen?
Du kommer til at være vores ansigt udadtil, når kunderne rækker ud efter os, så vi forventer, at du er velformuleret både mundtligt og skriftligt samt hurtig på tasterne i travle perioder.
Vigtigst af alt har du en stor lyst og motivation til at lære alle vores produkter at kende ud og ind, så du hurtigt bliver vores nye geni i teknisk produktsupport.
Hvad giver vi dig?
Du vil få et skrivebord på et kontor, som emmer af iværksætteri, gejst og motivation. Pulsure.dk er en veletableret spiller på markedet, men agerer hurtigt og fleksibelt som en start-up. Bliver der kastet en ny idé på bordet til et morgenmøde, kan vi ofte gå i gang med at implementere den over middag.
Arbejdstiden ligger mellem kl. 8 og 16 (Torsdag dog til 18) fra mandag til fredag, men der kan forekomme weekendarbejde ifm. messer og lign.
Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at sende os en ansøgning på e-mail vedlagt dit CV (Personlig aflevering af ansøgninger frabedes).
OBS: Sender du en "pligtansøgning" uden at have reel interesse i jobbet, så angiv venligst dette i din e-mail.
Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.
Kørekort:
B
Ansøgning
Søg via e-mail: job@pulsure.dk
Kontaktperson
Kundeservicechef
Søren Sefeld
Hovednummer: 76748074
Email: job@pulsure.dk