
Salg og levering
-
Alle priser er i DKK og incl. 25% moms og alle afgifter.
-
Kunden er omfattet af dansk lovgivning.
-
Alle produkter på Pulsure.dk er omfattet af 2 års reklamationsret mod fabrikationsfejl Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Bemærk at batterier ikke er omfattet af reklamationsretten, ligesom remme til Polar ure betragtes som en sliddel og derfor kun er omfattet af 1 års reklamationsret, medmindre det kan bevises at fejlen var til stede på leveringstidspunktet.
Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Returnering kan foretages til Pulsure.dk, Gotlandsvej 13A - 8700 Horsens - MEN... Vi henstiller alle kunder til at kontakte os på telefon (76748074) eller e-mail (salg@pulsure.dk) inden returnering foretages - Ofte kan evt. problemer løses pr. telefon, og da vi ikke har eget værksted vil det forkorte ekspeditionstiden betragteligt, hvis produktet sendes direkte til importørens værksted - Nærmere information om dette forhold, medfølger i alle forsendelser.
Vi fremsender på opfordring fragtlabel til returnering af defekte varer, således disse kan fremsendes uden udgift for kunden. Udlæg for fragtomkostninger der ikke på forhånd er aftalt med Pulsure.dk refunderes ikke.
Er reklamationen ikke berettiget vil kunden efterfølgende blive faktureret for de fragtomkostninger som Pulsure.dk har haft i forbindelse med behandling af den uberettigede reklamation.
Ved enhver reklamation bedes Pulsure.dk kontaktet inden den defekte varer afsendes. Pulsure.dk har IKKE eget værksted, så ofte skal produktet sendes direkte til importøren - Dette spare både tid og penge for alle parter.
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og medsende kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk at vi ikke modtager pakker der fremsendes uden omdeling eller pr. efterkrav
Modtager du i forbindelse med dit køb en kampagnegave (fx headset, beskyttelsesglas eller lign) du ikke betaler for, yder vi ikke reklamationsret på dette produkt. Sendes produktet der har udløst gaven retur, skal gaven medfølge. I modsat fald vil salgsværdien af gaven blive modregnet returbeløbet. -
Vi afsender normalt din ordre inden for 1-3 arbejdsdage medmindre en anden leveringstid er angivet på produktet - Vi oplyser inden for 5 dage efter bestilling, leveringstiden såfremt varen ikke kan afsendes inden for 1-3 arbejdsdage. Alle ordre bekræftes pr. mail.
-
Når du handler på www.pulsure.dk indgåes alle aftaler på dansk.
-
Fragt
Alle ordrer under DKK 999,- pålægges fragt
Priserne er som følger:
DAO Pakkeshop: DKK 29,-
DAO Hjemmelevering: DKK 39,-
PostNord Pakkeboks: DKK 49,-
PostNord Hjemmelevering: DKK 79,-
PostNord Erhverv: DKK 39,-
GLS Pakkeshop: DKK 39,-
GLS Privatlevering: DKK 49,-
GLS Erhverv: DKK 39,-
Ordrer over DKK 999,- sendes fragtfrit i Danmark til PostNord Pakkeshops. Ordrer til udlandet tillægges ekstra fragt, der er afhængig af destinationen. Ved fragtfri levering, kan der mod en mindre merpris vælges alternative leveringsmuligheder.
Hometrainere fra Wahoo, Elite, Saris og Tacx kan kun sendes med GLS Privatlevering eller GLS Erhverv og er ikke omfattet af fri fragt til pakkeshops, men sendes mod et mindre fragttillæg på DKK 29,-
Palleforsendelser med Wahoo Kickr Bikes, Tacx Neo Bikes eller Stages SB 20 bike er ikke omfattet af fri fragt til pakkeshops, og koster DKK 149,- og sendes med Postnord Palleforsendelse. -
Fortrydelsesret:
Du har altid 30 dages* fortrydelsesret når du handler på www.pulsure.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag hvor du har modtaget din vare. Ved modtagelse af varen anslår Pulsure.dk værdien af det returnerede produkt, der som udgangspunkt vil være identisk med købsbeløbet.
BEMÆRK: Der ydes ikke returret på energiprodukter og fødevarer.
FORTRYDELSESRET
Når fortrydelsesretten udnyttes har du mulighed for at rekvirerer en pakkelabel til returforsendelsen hos Pulsure.dk - du kan også selv betale portoen for at sende varen retur, men denne refunderes ikke af Pulsure.dk.
Fri returfragt med pakkelabel gælder ikke på køb under DKK 350,- (ex. fragt) samt hometrainere og smartbikes.
Varen kan sendes til :
Pulsure.dk ApS
Gotlandsvej 13A
8700 Horsens
Att.: Retur
Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen på posthuset, eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondence mv, samt årsag til returnering (Fortrydelse, defekt, ombytning osv.) Se Forbrugeraftalelovens standard fortrydelsesformular på sidste side i disse salgs- og leveringsbetingelser, eller benyt den i forsendelsens medfølgende returseddel.
Bemærk at vi ikke modtager pakker der fremsendes uden omdeling eller pr. efterkravDu skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Bemærk at vi tilbyder gratis* returfragt - information om dette medfølger i forsendelsen. Den gratis returfragt gælder kun forsendelse fra adresser i Danmark og til Pulsure.dk.
*Fri returfragt gælder ikke på køb under DKK 350,- (ex. fragt) samt hometrainere og smartbikes.Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
- Pulsure.dk tager jfr. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2 ikke levnedsmidler / energiprodukter returVarens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Det er Pulsure.dk der vurdere vares stand og værdi ved returneringen. Medfølger den org. emballage ikke eller er den beskadiget, vil det som udgangspunkt være en forringelse af varens værdi.
Hometrainerer tages kun retur hvis den returneres i den org. emballage incl. flamingo. Der ydes ikke returret på energiprodukter og fødevarer.Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi returnerer ikke fragtomkostninger for erhvervskøb samt omkostninger til forsendelse til lande uden for Danmark, herunder Færøerne og Grønland.
Vi tilbyder delvis fortrydelse af et køb, men evt. fragtomkostninger i forbindelse med levering af købet refunderes ikke ved delvis fortrydelse af et køb.Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Bemærk venligst at fortrydelses- og returretten til kortmateriale bortfalder hvis kortet er åbnet og registreret til en enhed.
*Har du handlet via Anyday har du kun 14 dages returret jf. købelovens bestemmelser. Fortrydes et køb efter 14 dage efter køb via Anyday, trækkes et kursfradrag på 10% der udgør vores omkostninger til etablering af lånet hos Anyday.
Du kan også benytte lovens standardfortrydelsesformular som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser. Anvendelse af formularen er ikke obligatorisk. -
Vi tager forbehold for tekniske fejl, der kan medføre forkerte priser. I tilfælde af en teknisk fejl, forbeholder vi os retten til at annullere ordren.
-
Logstatistik bruges på www.pulsure.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm.
På www.pulsure.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. -
Salg til udlandet:
Det er kun muligt at lave ordrer pr. kreditkort fra udlandet. Der tillægges ekstra porto for forsendelse til andre skandinaviske lande. Ved ordrer fra ikke EU-land kan momsen refunderes ved indsendelse af toldstemplet kopi af faktura som bevis for momsfritagelse. - PriceRunner Købsgaranti
Dit køb hos Pulsure.dk er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.Købsgarantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.
Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til Pulsure.dks hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter! Få Købsgaranti med PriceRunner i dag
Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er defekt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Erstatning betales kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende brugervilkår.
Lær mere om tjenesten - tryk her
- Er du tilmeldt et af Pulsure.dk's gratis foredrag/arrangementer, accepterer du at blive opkrævet et no-show fee på DKK 150,- hvis du ikke møder op uden at melde afbud mindst 24 timer før.
-
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Kundeservicechef Søren Sefeld via salg@pulsure.dk eller tlf. 76748074. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Nævnenes Hus såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Nævnenens Hus kan kontaktes på:Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dkEr du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
www.Pulsure.dk er e-mærket, og du kan derfor vælge at benytte dig af e-mærkets gratis sagsbehandling. Når du har handlet på en e-mærket webshop er du omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse. Læs mere på www.emærket.dk eller ring på tlf. 44858590.
Betalingsmuligheder:
Du kan vælge mellem 4 forskellige betalingsformer:
1. Betaling med eDankort, Dankort, Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard
Når du har udfyldt din ordre-form, bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til QuickPay, hvor du skal indtaste dit kortnummer og udløbsdato. Er du usikker på at benytte dit kreditkort på nettet, kan du læse mere om betaling på nettet på www.nets.eu Når vi har registeret din ordre, afsender vi din bestilling inden for 1-4 arbejdsdage. Der pålægges ikke betalingen yderligere betalingsgebyr.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken www.pulsure.dk eller andre har mulighed for at læse disse data.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra www.pulsure.dk Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
HUSK: VI HÆVER FØRST DIN BETALING NÅR VAREN ER AFSENDT TIL DIG !!!
2. Betaling via EAN-nummer:
Offentlige virksomheder/institutioner kan handle på www.pulsure.dk med EAN-nummer. EAN-Nummer angives under EAN Nummer" i varekurven - Det er vigtigt at der oplyses både kontaktperson og telefonnr, da alle ordrer via EAN-nummer kontrolleres via en kontrolopringning. Når ordren er bekræftet afsender vi bestillingen inden for 1-4 arbejdsdage. Der fremsendes fakturakopi sammen med bestillingen, mens den orginale faktura sendes til elektronisk fakturering.
3. Mobilpay
Når du har udfyldt din ordre-form, bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til QuickPay, hvor du skal indtaste det telefonnummer du benytter til MobilePay. Herefter skal du godkende købet via Mobilepay appén på din telefon. Der pålægges ikke betalingen yderligere betalingsgebyr.
4. Anyday
Når du handler for over DKK 2.000,- har du mulighed for at ansøge om et lån hos Anyday. Lånet afdrages over 4 Mdr på 1/4 af beløbet hver måned. Det først afdrag skal være til rådighed på det betalingskort der benyttes ved etablering af aftalen. Der tillægges ikke lånet renter eller etableringsomkostninger. ÅOP 0,0%. Det er alene Anyday der afgør om ansøger kan godkendes til et lån, og Pulsure.dk har ingen indflydelse på denne process.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
STANDARD FORTRYDELSESFORMULAR
TIL:
Pulsure.dk
Gotlandsvej 13A
8700 Horsens
Tlf: 76748074
salg@pulsure.dk
Jeg meddeler herved at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:
1._____________________
2._____________________
3._____________________
4._____________________
leveret via ordrenummer: ______NP_______
Ordren er bestilt d. __/__-____ og modtaget d. __/__-____
Købers navn: __________________________
Købers adresse __________________________
Købers Postnr+by: ______ ________________
_____________________
Underskrift
Dato: __/__-____
Opdateret d. 22/1-2024
-
Alle priser er i DKK og incl. 25% moms og alle afgifter.
-
Kunden er omfattet af dansk lovgivning.
-
Alle produkter på Pulsure.dk er omfattet af 2 års reklamationsret mod fabrikationsfejl Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Bemærk at batterier ikke er omfattet af reklamationsretten, ligesom remme til Polar ure betragtes som en sliddel og derfor kun er omfattet af 1 års reklamationsret, medmindre det kan bevises at fejlen var til stede på leveringstidspunktet.
Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Returnering kan foretages til Pulsure.dk, Gotlandsvej 13A - 8700 Horsens - MEN... Vi henstiller alle kunder til at kontakte os på telefon (76748074) eller e-mail (salg@pulsure.dk) inden returnering foretages - Ofte kan evt. problemer løses pr. telefon, og da vi ikke har eget værksted vil det forkorte ekspeditionstiden betragteligt, hvis produktet sendes direkte til importørens værksted - Nærmere information om dette forhold, medfølger i alle forsendelser.
Vi fremsender på opfordring fragtlabel til returnering af defekte varer, således disse kan fremsendes uden udgift for kunden. Udlæg for fragtomkostninger der ikke på forhånd er aftalt med Pulsure.dk refunderes ikke.
Er reklamationen ikke berettiget vil kunden efterfølgende blive faktureret for de fragtomkostninger som Pulsure.dk har haft i forbindelse med behandling af den uberettigede reklamation.
Ved enhver reklamation bedes Pulsure.dk kontaktet inden den defekte varer afsendes. Pulsure.dk har IKKE eget værksted, så ofte skal produktet sendes direkte til importøren - Dette spare både tid og penge for alle parter.
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og medsende kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk at vi ikke modtager pakker der fremsendes uden omdeling eller pr. efterkrav
Modtager du i forbindelse med dit køb en kampagnegave (fx headset, beskyttelsesglas eller lign) du ikke betaler for, yder vi ikke reklamationsret på dette produkt. Sendes produktet der har udløst gaven retur, skal gaven medfølge. I modsat fald vil salgsværdien af gaven blive modregnet returbeløbet. -
Vi afsender normalt din ordre inden for 1-3 arbejdsdage medmindre en anden leveringstid er angivet på produktet - Vi oplyser inden for 5 dage efter bestilling, leveringstiden såfremt varen ikke kan afsendes inden for 1-3 arbejdsdage. Alle ordre bekræftes pr. mail.
-
Når du handler på www.pulsure.dk indgåes alle aftaler på dansk.
-
Fragt
Alle ordrer under DKK 999,- pålægges fragt
Priserne er som følger:
Fragtpriser ved ordrer på under DKK 999,-
DAO Pakkeshop: DKK 29,-
DAO Hjemmelevering: DKK 39,-
PostNord Pakkeshop: DKK 49,-
PostNord Erhverv: DKK 49,-
PostNord Hjemmelevering: DKK 79,-
GLS Pakkeshop: DKK 39,-
GLS Privatlevering: DKK 69,-
GLS Erhverv: DKK 39,-
BRING Pakkeshop: 29,-
BRING Erhverv: 39,-
BRING Hjemmelevering: 69,-Ordrer over DKK 999,- sendes fragtfrit i Danmark til BRING Pakkeshops. Ordrer til udlandet tillægges ekstra fragt, der er afhængig af destinationen. Ved fragtfri levering, kan der mod en mindre merpris vælges alternative leveringsmuligheder fra Postnord og GLS.
Hometrainere fra Wahoo, Elite, Saris og Tacx kan kun sendes med Bring/GLS Privatlevering eller Bring/GLS Erhverv og er ikke omfattet af fri fragt til pakkeshops, men sendes mod et mindre fragttillæg på DKK 39,-
Palleforsendelser med Wahoo Kickr Bikes, Tacx Neo Bikes eller Stages SB 20 bike er ikke omfattet af fri fragt til pakkeshops, og koster DKK 149,- og sendes med Postnord eller Danske Fragtmænd Palleforsendelse.
-
Fortrydelsesret:
Du har altid 30 dages* fortrydelsesret når du handler på www.pulsure.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag hvor du har modtaget din vare. Ved modtagelse af varen anslår Pulsure.dk værdien af det returnerede produkt, der som udgangspunkt vil være identisk med købsbeløbet.
BEMÆRK: Der ydes ikke returret på energiprodukter og fødevarer.
FORTRYDELSESRET
Når fortrydelsesretten udnyttes har du mulighed for at rekvirerer en pakkelabel til returforsendelsen hos Pulsure.dk - du kan også selv betale portoen for at sende varen retur, men denne refunderes ikke af Pulsure.dk.
Fri returfragt med pakkelabel gælder ikke på køb under DKK 350,- (ex. fragt) samt hometrainere og smartbikes.
Varen kan sendes til :
Pulsure.dk ApS
Gotlandsvej 13A
8700 Horsens
Att.: Retur
Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen på posthuset, eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondence mv, samt årsag til returnering (Fortrydelse, defekt, ombytning osv.) Se Forbrugeraftalelovens standard fortrydelsesformular på sidste side i disse salgs- og leveringsbetingelser, eller benyt den i forsendelsens medfølgende returseddel.
Bemærk at vi ikke modtager pakker der fremsendes uden omdeling eller pr. efterkravDu skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Bemærk at vi tilbyder gratis* returfragt - information om dette medfølger i forsendelsen. Den gratis returfragt gælder kun forsendelse fra adresser i Danmark og til Pulsure.dk.
*Fri returfragt gælder ikke på køb under DKK 350,- (ex. fragt) samt hometrainere og smartbikes.Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
- Pulsure.dk tager jfr. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2 ikke levnedsmidler / energiprodukter returVarens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Det er Pulsure.dk der vurdere vares stand og værdi ved returneringen. Medfølger den org. emballage ikke eller er den beskadiget, vil det som udgangspunkt være en forringelse af varens værdi.
Hometrainerer tages kun retur hvis den returneres i den org. emballage incl. flamingo. Der ydes ikke returret på energiprodukter og fødevarer.Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi returnerer ikke fragtomkostninger for erhvervskøb samt omkostninger til forsendelse til lande uden for Danmark, herunder Færøerne og Grønland.
Vi tilbyder delvis fortrydelse af et køb, men evt. fragtomkostninger i forbindelse med levering af købet refunderes ikke ved delvis fortrydelse af et køb.Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Bemærk venligst at fortrydelses- og returretten til kortmateriale bortfalder hvis kortet er åbnet og registreret til en enhed.
*Har du handlet via Anyday har du kun 14 dages returret jf. købelovens bestemmelser. Fortrydes et køb efter 14 dage efter køb via Anyday, trækkes et kursfradrag på 10% der udgør vores omkostninger til etablering af lånet hos Anyday.
Du kan også benytte lovens standardfortrydelsesformular som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser. Anvendelse af formularen er ikke obligatorisk. -
Vi tager forbehold for tekniske fejl, der kan medføre forkerte priser. I tilfælde af en teknisk fejl, forbeholder vi os retten til at annullere ordren.
-
Logstatistik bruges på www.pulsure.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm.
På www.pulsure.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. -
Salg til udlandet:
Det er kun muligt at lave ordrer pr. kreditkort fra udlandet. Der tillægges ekstra porto for forsendelse til andre skandinaviske lande. Ved ordrer fra ikke EU-land kan momsen refunderes ved indsendelse af toldstemplet kopi af faktura som bevis for momsfritagelse. - PriceRunner Købsgaranti
Dit køb hos Pulsure.dk er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.Købsgarantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.
Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til Pulsure.dks hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter! Få Købsgaranti med PriceRunner i dag
Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er defekt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Erstatning betales kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende brugervilkår.
- Er du tilmeldt et af Pulsure.dk's gratis foredrag/arrangementer, accepterer du at blive opkrævet et no-show fee på DKK 150,- hvis du ikke møder op uden at melde afbud mindst 24 timer før.
-
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Kundeservicechef Søren Sefeld via salg@pulsure.dk eller tlf. 76748074. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Nævnenes Hus såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Nævnenens Hus kan kontaktes på:Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dkEr du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
www.Pulsure.dk er e-mærket, og du kan derfor vælge at benytte dig af e-mærkets gratis sagsbehandling. Når du har handlet på en e-mærket webshop er du omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse. Læs mere på www.emærket.dk eller ring på tlf. 44858590.
Betalingsmuligheder:
Du kan vælge mellem 4 forskellige betalingsformer:
1. Betaling med eDankort, Dankort, Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard
Når du har udfyldt din ordre-form, bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til QuickPay, hvor du skal indtaste dit kortnummer og udløbsdato. Er du usikker på at benytte dit kreditkort på nettet, kan du læse mere om betaling på nettet på www.nets.eu Når vi har registeret din ordre, afsender vi din bestilling inden for 1-4 arbejdsdage. Der pålægges ikke betalingen yderligere betalingsgebyr.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken www.pulsure.dk eller andre har mulighed for at læse disse data.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra www.pulsure.dk Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
HUSK: VI HÆVER FØRST DIN BETALING NÅR VAREN ER AFSENDT TIL DIG !!!
2. Betaling via EAN-nummer:
Offentlige virksomheder/institutioner kan handle på www.pulsure.dk med EAN-nummer. EAN-Nummer angives under EAN Nummer" i varekurven - Det er vigtigt at der oplyses både kontaktperson og telefonnr, da alle ordrer via EAN-nummer kontrolleres via en kontrolopringning. Når ordren er bekræftet afsender vi bestillingen inden for 1-4 arbejdsdage. Der fremsendes fakturakopi sammen med bestillingen, mens den orginale faktura sendes til elektronisk fakturering.
3. Mobilpay
Når du har udfyldt din ordre-form, bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til QuickPay, hvor du skal indtaste det telefonnummer du benytter til MobilePay. Herefter skal du godkende købet via Mobilepay appén på din telefon. Der pålægges ikke betalingen yderligere betalingsgebyr.
4. Anyday
Når du handler for over DKK 2.000,- har du mulighed for at ansøge om et lån hos Anyday. Lånet afdrages over 4 Mdr på 1/4 af beløbet hver måned. Det først afdrag skal være til rådighed på det betalingskort der benyttes ved etablering af aftalen. Der tillægges ikke lånet renter eller etableringsomkostninger. ÅOP 0,0%. Det er alene Anyday der afgør om ansøger kan godkendes til et lån, og Pulsure.dk har ingen indflydelse på denne process.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
STANDARD FORTRYDELSESFORMULAR
TIL:
Pulsure.dk
Gotlandsvej 13A
8700 Horsens
Tlf: 76748074
salg@pulsure.dk
Jeg meddeler herved at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:
1._____________________
2._____________________
3._____________________
4._____________________
leveret via ordrenummer: ______NP_______
Ordren er bestilt d. __/__-____ og modtaget d. __/__-____
Købers navn: __________________________
Købers adresse __________________________
Købers Postnr+by: ______ ________________
_____________________
Underskrift
Dato: __/__-____
Opdateret d. 18/4-2024