Trustpilot

7359 anmeldelser på TrustPilot

Support & kundeservice: 7674 8074
E-Mærke Logo

Returforsendelser

1. Reklamation

Har du en reklamation, bedes du kontakte Pulsure.dk på salg@pulsure.dk eller tlf. 76748074 før du sender produktet retur.

Ofte kan problemet løses pr. telefon, eller ved fremsendelse af reservedele, og vi går altid i dialog med vores kunder om at få løst evt. problemer der måtte opstå med de købte produkter.

Vi tager alle henvendelser om reklamationer seriøst, da vi ved, at det er her vi for alvor kan skille os ud fra andre af vores konkurrenter.

BEMÆRK:  Vi dækker forsendelsesomkostninger til reklamationsforsendelser ved fremsendelse af en pakkelabel. Fragtomkostninger der ikke på forhånd er aftalt med Pulsure.dk refunderes ikke.

 2. Fortrydelse af køb

Ønsker du at fortryde et køb foretaget på Pulsure.dk kan dette gøres indenfor 30 dage efter modtagelse af købet.

1. Kontakt Pulsure.dk på salg@pulsure.dk eller tlf. 76748074
2. Vi sender dig en returlabel, så du u/b kan sende de ønskede produkter retur (Kun afsendelse fra DK-adresser)
3. Udfyld venligst vores retur seddel som fulgte med i den oprindelige forsendelse.
4. Når vi har modtaget produktet retur foretager vi en vurdering af produktet - 99% af vores kunder får det fulde beløb retur.
5. Inden for 3-7 hverdage efter vi har modtaget produktet retur, foretager vi en kreditering af beløbet på det betalingsmiddel der er brugt ved bestillingen.
6. Vær venligst opmærksom på at kreditering foretaget til betalinger der er lavet med Mastercard Credit, vil fremgå af den månedlige afregning på kortet.

BEMÆRK:  Vi dækker forsendelsesomkostninger til returforsendelser (Kun DK-adresser) ved fremsendelse af en pakkelabel. Fragtomkostninger der ikke på forhånd er aftalt med Pulsure.dk refunderes ikke.