Produkt Support Garmin
Opdateret Maj 2018Produktsupport
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Hurtige facts om uret
Præsenteret i April 2017
Kan stadig købes (Se link nederst på siden)
Versioner
- Garmin Forerunner 935 - SKU: 010-12545-10 - EAN: 12456789512
- Garmin Forerunner 935 Tri Bundle - SKU: 010-12545-10 - EAN: 12456789512
Opdatering af firmware
Opdatering af firmware i Garmin Forerunner 935 kan gøres på 3 forskellige måder:
- Via Garmin Express som kan downloades HER
- Via Garmin Webupdater som kan downloades HER
- Via Garmin Connect Mobile - Hent app i Appstore eller Google Play
Nulstilling af ur
Er uret aktivt?
Så kan du nulstille via Indstillinger > System > Gendan Standard indstillinger
Er uret ikke aktivt?
Så hold LIGHT knappen inde i 10-15 sek. til der står “Garmin” i displayet.
Tilbehør
Tilkobling af eksterne enheder
Garmin Forerunner 935 kan tilsluttes følgende eksterne enheder:
- Garmin HRM3 Pulsbælte
- Garmin HRM-Run Pulsbælte
- Garmin HRM-Tri Pulsbælte
- Garmin HRM-Swim Pulsbælte
- Garmin Speed sensor
- Garmin Kadence sensor
- Garmin Rearview radar
- Garmin Virb
- Garmin Vector (Alle versioner)
- Garmin SDM4 fodsensor
- Garmin Tempe
- 3. Parts bluetooth pulsbælter
- 3. Parts bluetooth wattmålere
Tilslutning af enheder foregår via > Indstillinger > Sensorer og tilbehør > Tilføj ny
Indstilling af datafelter
Se vores videoguide til indstilling af datafelter på Garmin Forerunner 935
Manual
Dansk brugervejledning kan ses (klik for link):
Onlline brugervejledning
PDF Vejledning
BEMÆRK at den danske manual medfølger i trykt udgave når du handler hos Pulsure.dk
Garanti
Garmin Forerunner 935 er dækket af 2 års garanti fra købsdato, der dækker fejl og mangler på ur og rem ved normalt brug.
Hvad gør jeg hvis mit ur er defekt?
Har du købt et Garmin Forerunner 935 hos Pulsure.dk der har fået en defekt, der er dækket af garantien, bedes du kontakte Pulsure.dk på salg@pulsure.dk med en fejlbeskrivelse og dit ordrenummer, inden du sender produktet nogen steder hen - herefter vil du modtage nærmere instruktioner.
Skal produktet sendes til Garmin, sender vi dig en pakkelabel som du kan printe ud og sætte på pakken, således det ikke er forbundet med omkostninger for dig som kunde, at sende uret til Garmin.
Reparationer
Hvad gør jeg hvis uheldet er ude?
Er du uheldig og skade dit ur - det kan fx være glasset der bliver ridset eller smadret, urkassen der får skader efter styrt eller lign skader der ikke er dækket af garantien, så kontakt Pulsure.dk på salg@pulsure.dk - så hjælper vi dig med at finde en løsning med et fabriksnyt ombytningsur til en reduceret pris. Dette gælder også hvis uret er blevet teknisk defekt efter garantien er udløbet.
Bemærk at Garmin IKKE tilbyder egentlige reparationer på Garmin Forerunner 935, hvorfor fx glas, batteri, knapper og lign ikke kan udskiftes på uret, men at Pulsure.dk kan tilbyde et fabriksnyt ombytningsur til en reduceret pris.