Pulsure.dk er både en fysisk butik og en onlineshop. Du har derfor mulighed for at besøge butikken her i Horsens, hvis du gerne vil se produktet før du handler, eller gerne vil have personlig rådgivning om valg af pulsur. En stor del af vores salg foregår dog via onlineshoppen, og vi vil her forsøge at give svar på de mest almindelige spørgsmål omkring vores shop.
Er det sikket at handle online?
Ja - online handel med kreditkort i danske butikker er meget sikkert. Pulsure.dk er godkendt til online betaling hos NETS og er også e-mærket, hvilket er din sikkerhed for at alt går rigtig til når du handler hos os.
Vi har 3D secure på alle betalinger - også med dankort med "Secure by nets", dvs. at du altid vil skulle modtage en kode på din mobiltelefon for at verificere at det er dit kort der bliver brugt til handlen.
Pulsure.dk har over 7.000 5-stjernede anmeldelser på Trustpilot.dk - Se dem gerne HER
Hvad er fragtprisen?
Køb ved mindre end DKK 999,- koster DKK 29,- i fragt
Mere end DKK 999,- er fragtfrit til pakkeboks i hele Danmark. Undtaget er dog home-trainere og wattbikes som ikke kan leveres til pakkeboks, og således tillægges fragt på hhv. 29,- og 149,- pr. ordre.
Det er også muligt at få leveret varer til sin arbejdsadresse som erhvervspakke for 40,- DKK.
Ved køb over DKK 999,- leveret til en erhvervsadresse er dette fragtfrit.
Kan man købe pr. efterkrav eller faktura?
Nej - vi kan vi desværre ikke tilbyde betaling pr. efterkrav, og vi kan desværre ej heller tilbyde at sende produkter vedlagt faktura til privatpersoner.
Kan firmaer med CVR nummer handle på faktura?
Ja, men før vi sender produkter afsted, foretager vi en kreditvurdering af firmaet. Vi sender ikke produkter på faktura til enkeltmandsvirksomheder eller nystartede virksomheder uden tilgængelige regnskaber.
Kan man handle på adressen i Horsens?
Ja - Pulsure.dk ligger på adressen Gotlandsvej 13A. Du er meget velkommen til at besøge butikken, hvis du gerne vil have personlig rådgivning og se produktet inden du handler. Vi tager imod både kontanter, mobilepay og kreditkort i butikken. Vi har åbent mandag, tirsdag, onsdag og fredag fra 10.00 til 16.00 og torsdag fra 10.00 til 18.00.
Hvem står bag Pulsure.dk?
Pulsure.dk ApS (CVR 37534846) er et selvstændigt selskab der driver Pulsure.dk . Vi er i alt 18 ansatte, hvor Henrik Bisgård der i 2001 startede Pulsure.dk forsat er indehaver af Pulsure.dk ApS.
Kan man fortryde sit køb?
Naturligvis kan du fortryde dit køb og på Pulsure.dk har du 30 dages returret, hvor du kan sende dit køb retur og få pengene igen. Se i øvrigt vores salgs- og leveringsbetingelser vedr. fortrydelse af køb. De kan læses HER
Hvor hurtigt får jeg varen?
Vi har under normale omstændigheder alle produkter på lager og sender dem afsted samme dag, eller dagen efter vi modtager din bestilling. Der kan dog forekomme 1-2 dages ekstra leveringstid, da vi kan have udsolgte varer eller varer i restordrer. I så fald sørger vi for at give dig besked pr. e-mail.
Kan man ringe til pulsure.dk?
Ja - selvfølgelig kan man det. Hvis du har spørgsmål omkring vores produkter o.l. er du meget velkommmen til at kontakte os på telefon 7674 8074, kl. 10.00-12.00 & 12.30-16.00 på hverdage, torsdag dog til 18.00.
Kan man købe med EAN nummer?
Ja - offentlige virksomheder, skoler, gymnasier osv. der er i besiddelse af et EAN nr., kan købe på Pulsure.dk. Send mail til salg@pulsure.dk med Jeres ordre.
Hvornår trækker Pulsure.dk pengene fra min konto?
Når du gennemfører en bestilling på pulsure.dk og betaler med kreditkort, accepterer du samtidig at pengene bliver trukket på din konto. Det er først når vi afsender varerne, at NETS får besked om at overføre betalingen til vores konto. Vi kan aldrig trække et højere beløb end det du har godkendt ved bestillingen.
Sender Pulsure.dk varer til udlandet?
Ønsker du at høre mulighederne for forsendelse til udlandet, kontakt kundeservice på salg@pulsure.dk