Garmin Fenix 3 Festival - Spar op til DKK 1800,- - Priser fra DKK 1.999,- - Se mere HER

Trustpilot

7355 anmeldelser på TrustPilot

Support & kundeservice: 7674 8074
E-Mærke Logo

Polar - Løbeure m/pulsbælte


Polar har et begrænset, men eksklusivt udvalg af pulsure til løbetræning med pulsbælte og hvor specielt Polar M400 HR dækker de fleste løberes behov. Udover at kunne sende pulsen til uret, så kan det medfølgende Polar H7 bælte også sende et bluetooth 4.0 signal til Smartphones som fx. iPhone og Android telefoner.

Polar Electro OY som de offcielt hedder, er Pulsurenes "Grand Old Man" - Polar var pionerer inden for pulsmåling i løbet af 1990érne og var i starten af 00éren den absolut største aktør indenfor pulsmålere med brystbælte i Danmark. Polar så desværre ikke konkurrencen fra Garmin og Suunto i slutningen af 00érne og tabte derfor alvorligt terræn ift. udvikling af nye funktioner og produkter. Lidt i stil med Nokia der ej heller anså iPhone som en seriøs konkurrent.

Polar nåede heldigvis at vende skuden, og tilbyder idag en række produkter der i både funktionalitet og kvalitet er helt i toppen, og hvor selv Polar har måtte erkende at ure hvor GPSén ikke er indbygget ikke sælger.

Polar's produkter er udviklet i Finland og Polar har altid været garant for en meget høj kvalitet på deres produkter. Vi får jævnligt henvendelser fra kunder der ønsker service eller urremme til ure der er solgt i slutningen af 90érne!!

Polar har altid benyttet pulsbælte til deres produkter, hvor pulsbælter som T-31, H1 og H7 lyder velkendt i en erfarens løbes øre. Specielt H7 bæltet er meget populært, da det udover at kunne sende pulssignalet til Polar´s pulsure, også kan sende et bluetooth signal til Smartphones som fx. iPhone og Android telefoner.

Polar´s har en dansk serviceafdeling der udover at være særdeles kompetent også altid hjælper vores kunder hvis der er brug for det. Langt de fleste problemer kan Pulsure.dk´s egen serviceafdeling løse, men opstår der mere komplicerede fejl eller mangler, så giver Polar´s danske serviceafdeling ikke op før problemet er løst til kundens fulde tilfredshed.

3 vare(r)

3 vare(r)